دانلود ترجمه مقاله isi عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است که در زمینه کیف های دستی است حدود 250 پاسخ دهنده در بازه سنی 4016 سال در این نظر جمع شده

دسته: مقالات ترجمه شده isi

بازدید: 3 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 324 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 9

  • قصد خرید
  • ترجمه مقاله isi عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی
  • عوامل شخصیتی
  • عوامل اجتماعی
  • وضعیت مصرف
  • نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی

  • مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص فرصت به عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف کنندگان کشور اندونزی. ---[دانلود]--- عنوان انگلیسی مقاله: Factors Influencing...

  • چکیده، مقدمه، منابع، پرسشنامه، سه فصل اول دسته: مدیریت بازدید: 4 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 256 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 78 برند، مدیریت برند، کالای لوکس تأثیر برند کشور مبدأ بر تصمیم گیری مصرف کنندگان را...

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود 250 پاسخ دهنده در بازه سنی 40-16 سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت خرید بیشتر خواهد شد. در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد..

کلیدواژه ها: عوامل اجتماعی، عوامل شخصیتی، نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی، قصد خرید، وضعیت مصرف.

---[دانلود]---