دانلود بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت

فرمت فایل: pptx

حجم فایل: 1566 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 37

  • دانلود پرسشنامه
  • دانلود مقاله
  • دانلود پروژه
  • دانلود پروپوزال
  • دانلود گزارش کار آموزی
  • دا
  • دانلود پروژه پایانی
  • بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
  • دانلود پایان نامه کارشناسی
  • دانلود پایان نامه ارشد
  • دانلود تحقیق
  • دانلود پاورپوینت
  • دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
  • دانلود پایان نامه

  • دسته بندی: مدیریت» مدیریت بازاریابی دانلود پاورپوینت با موضوع بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل الگوی رفتار مصرف کننده، عوامل...

  • دسته: مدیریت فرمت فایل: pptx حجم فایل: 370 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25 دانلود پرسشنامه دانلود مقاله دانلود پایان نامه کارشناسی دانلود گزارش کار آموزی دانلود پاورپوینت دانلود پروژه پایانی دانلود پروژه دانلود تحقیق دانلود پایان نامه ارشد...

بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان: دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 37 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس

مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پنجم این کتاب با عنوان بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان

در 37 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

الگوی رفتار مصرف کننده

عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده

عوامل فرهنگی

طبقه اجتماعی

عوامل اجتماعی

عوامل شخصی

عوامل روانشناختی

انواع رفتار خرید

رفتار خرید پیچیده

رفتار خرید کاهش ناهماهنگی

رفتار خریدهای همیشگی

رفتار خرید تنوع گرایی

شناخت نیاز

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

تصمیم خرید

رفتار پس از خرید

مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید

طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها

تفاوتهای فردی در قوه ابتکار

---[دانلود]---