دانلود قالب های ساخت آگهی، ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 83 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 58

  • دانلود پایان نامه ارزیابی تولید آگهی تلویزیونی
  • دانلود پایان نامه قالب های ساخت آگهی
  • دانلود پایان نامه بررسی زییایی شناختی آگهی
  • دانلود پایان نامه تولید آگهی تلویزیونی
  • دانلود پایان نامه آگهی انیمیشنی
  • قالب های ساخت آگهی، ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی
  • دانلود پایان نامه رشته مدیریت رسانه

  • مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه بین داستان های تلویزیونی وترس از جرم؛ مقایسه تجربی سه تبیین علت و معلول. ---[دانلود]--- عنوان انگلیسی مقاله: The Relationship between Television Fiction and Fear of Crime عنوان...

  • دسته: کارشناسی ارشد فرمت فایل: doc حجم فایل: 395 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 101 شکل گیری اجتماع بینندگان سریال لاست در دانلود پایان نامه دوره کارشناسی ارشد ارتباطات گرایش تحقیق در ارتباطات با عنوان سریال های تلویزیونی غیررسمیمردم...

دانلود پایان نامه رشته مدیریت رسانه

قالب های ساخت آگهی، ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

* قابل استفاده برای رشته های مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، گرافیک و هنر

چکیده:

گام اول تخمین زمینه های تولید یا برآورد مخارج آن است. نسخه هایی از فیلمنامه و فیلمنامه مصور آماده و به تهیه کنندگان داده می شود؛ آنان براساس سابقه کار، سبک، تخصص و مهارت های کارشناسان انتخاب می شوند. به همراه فیلمنامه و فیلمنامه مصور، یادداشت های مربوط به تولید نیز، برای تهیه کنندگان فرستاده می شود. در این یادداشت ها، نکاتی درباره نحوه تولید وجود دارد که در آن، نویسنده یا طراح صحنه که خالق آگهی تلویزیونی است، به توضیح هدف کار، سبک یا حال و هوای آن می پردازد و نیز، نحوه انتخاب هنرپیشه ها، وسایل صحنه، تزیینات و فنون مورد نیاز را مشخص می کند. در این ضمن، استودیو هم از تاریخ تحویل کار و دیگر بخش هایی که لازم است فراهم شوند، آگاه می شود. استودیوها به ارزیابی آگهی تلویزیونی پیشنهاد شده می پردازند و ضمن برآورد هزینه تولید آن، میزان سود استودیو را هم مشخص می کنند.

براساس نرخ های ارائه شده، آژانس نیز، نظرها و توصیه های خود را عنوان می کند. کارمزد آژانس و هزینه های دیگر به آن اضافه می شود و این مبلغ، برای کسب موافقت مشتری، به وی داده می شود. نمایندگان آژانس که معمولاً عبارتند از نویسنده یا طراح صحنه به علاوه نماینده تهیه کننده یا کارکنان استودیو (تهیه کننده و کارگردان) با یکدیگر ملاقات می کنند تا درباره تولیدی که بزودی صورت می گیرد، بحث و برنامه ریزی کنند. این عمل، پیشاپیش، از بسیاری از مشکلات پرخرج یا تأخیرات احتمالی در طول فیلمرداری جلوگیری می کند.

در این پایان نامه در فصل اول به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده است. و فصل دوم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد، تا تاثیر هر یک از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود.

کلمات کلیدی:

آگهی انیمیشنی

تولید آگهی تلویزیونی

قالب های ساخت آگهی

بررسی زییایی شناختی آگهی

مقدمه:

از دید تماشاگران نخستین، پیکره های متحرک، گونه دیگری از افسون های نوین سینما به شمار می رفت. در فرانسه، امیل کول در سال 1908 آدمک هایی را به شکل چوب کبریت های کوچک سفیدی پدید آورد که در برابر زمینه سیاهی بازی می کردند. سال بعد وینزور مک کی آمریکایی، گرتی، دایناسور تربیت شده را ساخت و تماشاگران را با فیلم های کوتاه انیمیشن، به عنوان بخشی از برنامه نمایشی معمول آشنا ساخت. سال های 1913 تا 1917 شاهد پیدایش یک رشته فیلم های انیمیشن آمریکایی بود. کنلل هیزالیا ساخته جان آر. بری ، گربه دیوانه ساخته بن هریسون و مانی گولد، فلیکس گربه ساخته پت سولیوان ؛ و سرانجام کوکوی دلقک ساخته مکس فلیشر. (تصویر از سال 1908 تا 1917 یعنی طی یک دهه، فیلم های انیمیشن از نمایش هایی که تماشاگر را از شیوه کار برجسته اش به شگفتی می انداخت، به جایی رسید که تماشاگران، با شادی و غوغا پذیرای نمایش های خنده آور آن شدند. اندک اندک فیلم های کارتون به همان اندازه فیلم های سرگرم کننده به موفقیت رسیدند و عاقبت جانورانش نیز به اندازه هنرپیشگان زنده نام آور شدند.

اما فیلم انیمیشن تا هنگام پیدایش حاشیه صوتی به جایگاه راستین خویش دست نیافت. والت دیزنی که فیلم هود کوچولوی قرمز مهاجم را پس از برپا کردن استودیوی خود در سال 1923 ساخت، این آینده بینی را داشت که ارائه نخستین فیلم های کوتاه میکی ماوس را تا سال 1928 به تعویق اندازد تا صدای همزمان از راه برسد. در سال های 1928-1938 گسترش شگفت انگیزی در فیلم های کارتونی بلند روی داده این دهه پربارترین دوره پیشرفت و پیروزی رشته فیلم های میکی ماوس، دانلد داک و مجموعه سمفونی احمقانه بود که با ساختن و پخش فیلم بلند و تجاری سفید برفی و هفت کوتوله به پایان رسید. رنگ، موسیقی و جلوه های صوتی دست به دست هم، فیلم کارتون را به پایه ای از بالندگی رساندند که شانه به شانه فیلم های بلند سرگرم کننده می سایید.

از آغاز سال 1943 و ساختن فیلم پرآوازه شادی زندگی، کم کم سبک ساختن انیمیشن دچار تغییر و تحولات شد؛ در سال 1933 اسکار فیشینگر ساخت نخستین الگوهای انتزاعی خود را آغاز کرد. که برداشتی از نوای موسیقی بود، و پس از او لن لی سلسله فیلم های رنگی تجربی و انتزاعی خود را ساخت این فیلم ها نخستین نمونه هایی بودند که نورمن مک لارن از رویشان فیلم هایی برای سازمان ملی فیلم کانادا ساخت. در سال های 1930-1934، شیوه های نوینی برای ساخت انیمیشن ابداع شد که از جمله آنها می توان به تلاش های برتولد بارتوش در استفاده از پیکره های چوبی، و الکس الکسیف و کلر پارکر با ابداع شیوه تخته سنجاق اشاره کرد. این فیلم های پیشگام به شیوه های گوناگون کمک کردند تا پایگاه فیلم انیمیشن با شیوه های پیشرفته تر گرافیکی، بهتر درک شود.

فهرست مطالب

فصل اول- تولید آگهی تلویزیونی

از فیلمنامه مصور تا نسخه اولیه نمایش: نظری اجمالی

مرحله مناقصه

ضوابط

آنچه به استودیوها فرستاده می شود

اتحادیه ها

فنون تولید

فیلم زنده

انیمیشن

فصل دوم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

انیمیشن و تلویزیون

چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

تفسیری

گرافیکی

تکنیک های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

تکنیک های دو بعدی

-تکنیکCel Animation

تکنیک Paper Animation

تکنیک Cut Out

-تکنیک متحرکسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

تکنیک های سه بعدی

-تکنیک Stop motion

-تکنیک سه بعدی کامپیوتری

شیوه های ترکیبی

برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

-توهّمات بصری

-تدوین

متحرکسازی، اصول زیبایی شناختی

صدا

افکت های صوتی

موسیقی

ارزش های رنگی و سیاه و سفید

نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

اغراق

فانتزی

نمادپردازی

طنز

انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

شخصیت های کارتونی

فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

---[دانلود]---