دانلود ترجمه مقاله isi احساس گناه پس از خرید: بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید

احساس گناه پس از خریدبررسی انگیزه و حسرت پس از خرید چکیده هدف احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خیرد محصولات برای خود قائل هستند تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی م

دسته: مقالات ترجمه شده isi

بازدید: 5 بار

فرمت فایل: docx

حجم فایل: 229 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 25

  • ترجمه مقاله isi احساس گناه پس از خرید: بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید
  • رفتار مصرف کننده
  • خرده فروشی
  • ارسال
  • خرید و تاسف
  • خود هدیه ای

  • مقاله ترجمه شده با عنوان احساس گناه پس از خرید: بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید. ---[دانلود]--- عنوان انگلیسی مقاله: Self-gifting guilt: an examination of self-gifting motivations and post-purchase regret عنوان فارسی مقاله:...

  • دسته بندی: علوم انسانی» معارف اسلامی ارزیابی گناه از دیدگاه اندیشه و عمل فرمت فایل دانلودی:. doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 45 حجم فایل: 145 کیلوبایت دانلود پرسشنامه اصلاح عملکرد دانلود پرسشنامه آماده اصلاح عملکرد پرسشنامه...

احساس گناه پس از خرید: بررسی انگیزه و حسرت پس از خرید:

چکیده:

هدف: احساس گناه پس از خرید یک فرایند نمایشی است که در آن مصرف کنندگان در خیرد محصولات برای خود قائل هستند. تا به امروز تعیین و ارتباط بین حوزه پشیمانی پس از خرید ناشی از این رفتار تحقیقاتی انجام نگرفته است. هدف از این مقاله بررسی و شناسایی و سوابق این موضوع و اثر تاسف بعد از خرید را بررسی می کند.

طراحی، روش شناسی، رویکرد: این مطالعه ادعا می کند که دو مورد لذت بردن از خرید و زیاده روی در رفتارهای هدیه با تاسف همراه است. در مجموع از 307 خریدار که پاسخ آنها به یک سری از اظهارات در مورد رابطه بین سابقه رفتار خود هدیه و تاسف س از خرید آن جمع آوری شده است. خود هدیه یک ساختار چند بعدی است که متشکل از درمان، جشن و پاداش و لذت بردن است. بررسی تحلیل عامل و مدل سازی AMOS مسیر فعال روابط بین صفات مصرف کننده را در جهت لذت بردن از خرید و زیاده روی در آن را بررسی می کند.

یافته ها: خریداران با لذت بردن و با مقدار زیاد خود هدیه ای به دلایل مختلف درگیر هستند. ارتباط قوی و مثبتی بین لذت بردن خریداران و پاداش و انگیزه خودهدیه ای شناسایی شده. تنها تاسف در مورد خرید خود هدیه ای در درمان و جشن ها بیشتر مشهود است.

محدودیت های تحقیق:

محدودیت عمده برای محدوده سنی 18تا45 سال است که به این معنی است که افراد مسن تر از نسل خریداران حذف شده اند. این مطالعه بر اهمیت تغییرات در رفتارهای خود هدیه ای و تاسف مصرف کننده بعد از خرید اشاره دارد.

اصالت و ارزش:

این تحقیق اولین بررسی در مورد نگرش لذت باورانه از خرید و مفاهیم انگیزه خود هدیه ای و تاثیر آن بر تاسف بعد از خرید است.

کلیدوازه ها: رفتار مصرف کننده، خرده فروشی، ارسال، خرید و تاسف، خود هدیه ای

---[دانلود]---